Navigovat do servisuProstějov, Průmyslová 4533/18Telefon+420 582 336 569, +420 776 751 461 E-mailfedorauto@fedorauto.cz Otevírací dobaPo - Pá: 7.00 až 17.00 So: Zavřeno
Přestavba hybridního vozu na LPG

Přestavba hybridního vozu na LPG

Opravy, servis a přestavby vozidel s hybridním a elektrickým pohonem

Vlastníme nabíjecí stanici pro elektromobily a plug-in hybridní vozy

Kontaktujte nás

Přestavba hybridní Hondy CR-Z na LPG

Přestavba hybridní Hondy CR-Z na LPG

Pohonné ústrojí

Celkový výkon motoru a systému IMA je 91 kW (124 k) a točivý moment dosahuje plných 174 Nm. Hodnota maxima točivého momentu je stejná jako u modelu Civic s motorem 1,8 l, je však k dispozici již od 1 500 ot./min., což je hodnota, která byla v minulosti dostupná pouze u motorů s přeplňováním. Přestože je hodnota točivého momentu srovnatelná s modelem Civic, produkuje Honda CR-Z o 35 g/km** emisí CO2 méně než jeho sourozenec s konvenčním pohonem. Emise dalších škodlivých plynů jsou také velmi nízké a nikl-metalhydridové baterie lze na konci životního cyklu vozidla recyklovat u dealerů značky Honda.

Motor a elektromotor

Manuální převodovka je spojena s 1,5 litrovým čtyřválcovým motorem i-VTEC, který je v Evropě novinkou, a který je hlavním prvkem vytvářejícím unikátní charakter modelu CR-Z. Tento výkonný, ale přesto úsporný motor pochází z agregátu používaného v některých neevropských verzích modelu Jazz. Vysokootáčkový charakter tohoto středně velkého motoru doplňuje dodatečných 78 Nm točivého momentu poskytovaných elektromotorem o výkonu 10 kW (14 k), který je umístěn mezi motorem a spojkou. Elektromotor poskytuje točivý moment v nízkých a středních otáčkách, což vozu CR-Z dodává pružnost obvyklou pro vozy s přeplňovaným motorem.

Kontaktujte nás

Souhlasím, aby společnost FEDOR Auto s.r.o. jako správce zpracovávala moje osobní údaje v rozsahu uvedeném v tomto formuláři. Další informace ke zpracování naleznete v informacích o ochraně osobních údajů