Drobečková navigace

Úvod > Přestavby vozidel > Přestavba LPG > Přestavby vozidel TSI, FSI, GDI

TFSI
Přestavba TFSI na LPG

Přestavby vozidel FSI, TFSI, TSI a GDI

V současné době patří k nejmodernějším motorům FSI (Fuel Stratified Injection) a TFSI i DGI. Vzhledem k tomu, že běžně používané benzinové motory přestávají splňovat přísné emisní limity, začínají se motory FSI, TFSI a GDI používat čím dál tím více. Motory FSI mají také nižší spotřebu paliva. 

Lze Váš vůz přestavět na LPG?

Specifická přestavba TSI?

Čím je specifická přestavba konstrukcí vozidel TSI? U motorů TSI se vstřikuje benzín přímo do spalovacího prostoru. U starších motorů se naopak benzín vstřikuje do sacího potrubí před sací ventil. Při jízdě na LPG dochází k vyšším teplotám ve spalovacím prostoru a dříve docházelo k poškozování benzínového vstřikovače - problémy, které se již dnes podařilo vyřešit.

Naše firma patří mezi nejlepší v České republice, které dovedou tyto motory přestavět. Současně nyní udáváme směr v tomto oboru.

Výhody přestavby TSI na LPG

  1. Možnost zvolit si pro Vás nejvýhodnější styl přestavby vozidla
  2. Výkon je po přestavbě srovnatelný, někdy i mírně vyšší
  3. Ekonomicky výhodnější palivo (plyn)
  4. Ekologičtější

2 možnosti přestavby vozidel TSI

  1. Po přestavbě Vaše vozidlo jezdí na odpařovaný plyn. Při provozu na LPG dochází
    k přívstřiku benzinu s LPG v poměru 10 % benzinu a 90 % plynu.
    Výhodou této přestavby je nižší pořizovací cena. 
    Cena: od 33 000 Kč u čtyřválcového motoru.

  2.  ICOM JTG HP a Prins Direct LiquiMax 2.0 používají vstřikování kapalného LPG přes benzinové vstřikovače přímo do spalovacího prostoru. Auto tak při jízdě
    na LPG jede pouze na LPG bez přívstřiku benzinu.
    Výhodou je dlouhodobá úspora, neboť vůz jezdí pouze na plyn.
    Cena: od 90 000 Kč (ICOM), cena od 55 000 Kč (Prins)

Návratnost přestavby u takto přestavěných TSI motorů je delší. Cena přestavby je totiž o něco vyšší. Navíc při použití přívstřiku benzinu často vznikají vyšší náklady.

Kontroly a záruka

Stejně jako u všech přestaveb na LPG, je nutno i u motorů TSI přestavěných na LPG jezdit na revize každých 10 000 km a nebo jednou za rok. Každých 20 000 km se pak mění filtr LPG.

Naše firma poskytuje na všechny přestavby záruku 2 roky (ze zákona je záruka pouhé 3 měsíce). Na benzínové vstřikovače dáváme navíc záruku 50 000 km u vozidel, které mají najeto do 80 000 km. Pro případ poškození vozidla při přestavbě jsme samozřejmě pojištěni. Vždy se snažíme, aby byl zákazník spokojen. Máme nastavený vysoký stupeň prověřování kvality. Zboží na přestavby LPG i CNG používáme pouze od renomovaných zahraničních firem.

Fotografie 

KIA SPORTAGE 1,6 GDI Vstřikování LPG Landi Renzo            AUDI A8 4,2 FSI Vstřikování kapalného LPG ICOM 
použitý přívstřik benzínu

KIA Sportage 1,6 GDI AUDI A8
   

 

Esoox


Přestavby LPG, CNG i E85 u nás můžete mít také na splátky.


Přestavbu vozidla na LPG, CNG i E85 můžete mít i na splátky. Půjčku Vám vyřídíme pomocí společnosti 
ESSOX,  přímo   u nás na počkání.

fedor auto