Drobečková navigace

Úvod > Bosch Servis > Kontrola tlaku v pneumatikách

Ventilek na kontrolu tlaku v pneumatikách EZ SENZORT

Od 1. listopadu 2014 je systém pro kontrolu tlaku v pneumatikách povinný v celé Evropě. Všechna motorová vozidla třídy osobní vozidla, terénní vozidla a obytná vozidla, u nichž bylo od                   1. listopadu 2012 provedeno nové typové schválení, musejí být již z výrobního závodu vybavená systémem pro kontrolu tlaku v pneumatikách. 

 

 

 

EZ Senzor pro systému pro kontrolu tlaku v pneumatikách

Programovatelný snímač pro kontrolu tlaku v pneumatikách pokrývá oblast téměř všech originálních snímačů.
Vyvinutý a odzkoušený pro většinu hliníkových a ocelových ráfků od výrobců prvotního vybavení           i dodavatelů v období po koupi vozidla.
Při každé výměně pneumatik se vždy použije nový pryžový ventilek i vložka ventilku a šroub a je třeba se řídit zadanými utahovacími momenty. 
Dlouhá životnost baterie cca 10 let nebo 160 000 ujetých kilometrů.

 

Jakým způsobem probíhá kontrola tlaku v pneumatikách?

Jedná se o systém, který je již integrovaný ve vozidle, pomocí něhož je neustále vyhodnocován stav tlaku v pneumatikách. V současné době existují pro kontrolu tlaku dvě metody - přímé a nepřímé měření. 

Přímé měření

fedor, lpg, tpms

 

Tlak vzduchu zaznamenává senzor, umístěný uvnitř pneumatiky nebo na ráfku kola. Informace o aktuálním tlaku a také teplotě se přenášejí do řídící jednotky, kde se vyhodnocují. Přenos probíhá každých 30 sekund. Pokles tlaku signalizuje rozsvícená kontrolka nebo displej prakticky okamžitě na palubním počítači. 

    - Velmi přesné měření 
    - Hlášení už od stojícího vozidla 

 

  - Omezená životnost senzorů (max. pět let nebo 160 000 km)                                                                     - Nutnost osadit i druhou sadu pneumatik (zimní/letní)
 
- Vysoká cena 

 

Nepřímé měření 

Správnost nahuštění pneumatik se měří pomocí senzorů ABS a ESP. Kolo s nižším tlakem má totiž menší obvod, a tedy i odlišnou rychlost otáčení - podhuštěné se otáčí rychleji. Vyhodnocuje řídící jednotka. 

tpms, fedor, nepřímé

  - Nenáročné na údržbu
  - Žádné další náklady

 

 Ne tolik přesné jako přímé měření
              - Nesprávná hodnota tlaku rozsvítí kontrolku až po několika minutách jízdy 

 

Systémy u nejprodávanějších značek 

 

Značka

opel kia dacia SEAT
Systém Nepřímý Přímý Nepřímý Přímý Přímý Přímý Přímý Přímý i nepřímý Přímý Nepřímý Přímý

 

Provádíme přímé i nepřímé měření tlaku v pneumatikách pomocí následující technologie: 

     Diagnostický přístroj Bosch                                                                                                          Diagnostický a programovatelný přístroj Würth

   

 

Ventileky na kontrolu tlaku v pneumatikách EZ SENZORT

 EZ SENZORT
EZ Senzor- ventilek se snímačem
obj.č.6241    cena 1870,- Kč s DPH

ventilek s čidlemEZ Senzor- ventilek se snímačem
obj.č.6241k    cena 1950,- Kč s DPH

ventilek s čidlem

ventilek pro EZ Senzor - gumový
Náhradní ventilek pro EZ Senzor - gumový
obj.č.6345   cena 170,- Kč s DPH .

náhradní kovový ventilek
Náhradní ventilek pro EZ Senzor - gumový
obj.č.6346   cena 256,- Kč s DPH .

 

opravná sada k ventilku
Náhradní ventilek pro EZ Senzor - gumový
obj.č.6347   cena 82,- Kč s DPH .

 TÜV - ČSN EN ISO 9001:2009

 Fedor Auto s.r.o. získala certifikát kvality ISO 9001                 tuv.png

Akreditovaný dovozce zařízení LPG/CNG 

stargas1.jpg

ICOM JTG HP.png 

       romano.JPG

Vyhledat v textu

Měření emisí Benzín, LPG, CNG, Diesel, E85 i Harley-Davidson

fedor-auto-cedule-180x124-ver2 kopie1[1].jpg

Bosch Mobility ASSISTANCE

Bosch Mobility Assistance
http://www.fedorauto.cz/bosch-mobility-assistance

Přestavba vozidel FSI,TFSI, DGI

http://www.fedorauto.cz/prestavby-fsi-tfsi

Přestavby LPG

http://fedorauto.cz/index.php?nid=1708&lid=CZ&oid=2323709

Přestavby CNG

http://fedorauto.cz/index.php?nid=1708&lid=CZ&oid=2323713

fedor auto